Hej Bloggen

Återupplivning

Vad kan man säga annat än att jag inte skrivit här sen den 20 November. Det är en stund sen.

Det är den 20 Mars om två timmar. Alltså exakt 5 månader sen sist, och lika lång tid hemma i Sverige minus en dag. Samma tid i Barcelona känns betydligt längre än här!

Sen dess har jag hunnit ha en fin jul, spelat en hel bandysäsong, kvala kvar i Allsvenskan och se Edsbyn spela hem ännu ett guld. Och sett hela Sex and the City-boxen förstås. Igen. Förutom det har jag varit pank och arbetslöshets-deprimerad och haft allvarliga problem med inspirationen, eller snarare bristen på den. Men skam den som ger sig, nu tillbringar jag min tid på Team Sportia och jobbar mitt första pass på Gods Kitchen på lördag. Som vanligt försöker jag spara slantarna men det är svårt eftersom dom går iväg av sig själva så fort jag rör mig utanför dörren. Eller sitter vid datorn för den delen. Det är ju såklart därför jag håller mig borta härifrån :P

Tilde, Lovisa och Eva har vi vinkat av för ett tag också och jag kan inte påstå att jag inte är avundsjuk. Men det är ju så oädelt så jag försöker nöja mig med mina Vagabondtidningar. Så länge. Medan jag funderar på vilken kombination av höst/afrika/högskola/australien/bosön/asien/uppsala/bandy som passar bäst ihop. Inte helt lätt att räkna ut, framförallt inte med mina ofärdigheter i det matematiska landet.

Egentligen tänkte jag bara ge dig ett livstecken Bloggen. Tänkte försöka hälsa på dig lite oftare nu, det blir ju så jobbigt när det blir sån här lång tid emellan. Jag orkar aldrig svara på mail heller längre, och ansiktsboken börjar väl mögla snart. Överhuvudtaget är jag helt kraftlös på den sociala fronten. Tack och lov att det är vår snart!

Hejdå Bloggen

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha! Ska du ge dig på ett sådant här försök igen?! Förlåt mig om jag inte har så höga förväntningar... :)
GK.. spännande! Känner att jag missar en på hemmafronten, men det kanske är ett steg in i vuxen (20åriga !) livet. ?

2008-03-20 @ 18:57:24
Postat av: Lillen

Ha! Äntligen. Tjatet har gett nåt! Aight? Bra beccis. Btw vet du vilken kombination jag gillar bäst ;P

2008-03-22 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0