Jag vet nåt som inte du vet...

För det gör jag faktiskt!
Jag råkar vara en av väldigt få som vet att en viss känd agentur snart ska öppna en skola som jag väldigt gärna vill gå på! Ibland är slumpen en rolig krabat. Hursomhelst tänkte jag inte marknadsföra mer av det här, av rädsla för konkurrens om platserna :P.

Det var mysigt att komma till Sthlm och få lite miljöombyte. Betydligt mindre pollen var det där också, tack och lov. Dock ösregnade det för alla sudentfirare och en stackars familj blev offer för en rasande bro. Jag tror att dom överlevde allihop. Jag hoppas det.
Mitt största problem var att jag fick skavsår, men det är ju inget nytt. Och att jag hittade en tokfin klänning som kostade alldeles för mycket tom på rea och alltså fick hänga kvar i butiken och i mina drömmar.

Just nu har jag lunchpaus från syandet av en klänning som förhoppningsvis blir klar till på lördag när jag och Caroline ska dra på oss galastassen och ta bussen till bion. I tisdags bokade jag dessutom biljetterna till Varberg, och eftersom jag såklart är medlem hos SJ får jag åka klass 1 hela vägen till halva priset :D Det lönar sig att vara ett medlemskortsfreak!

Så resten av juni består av midsommar hemma, jobb en vecka och Varberg en vecka. Det känns fint, hoppas dock på bättre väder än på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0