Veckans Varberg

Vackra Varberg varom vanskligt vänligt.

Jag har haft en mycket fin vecka hos Lisa med (väldigt trevlig) familj. Jag känner mig än mer övertygad om att det är vid västkusten jag ska bo så småningom :) Jag har jobbat hela dagen och är ganska trött, men om jag inte hade varit det så hade jag skrivit ett långt och utförligt inlägg om veckan, men nu orkar jag inte det.
Vi har i alla fall shoppat lite lagom (skor) i den mysiga staden, ätit världens största glass på tre toppar med massa kulor & grädde & varm hjortronsås och annat gott, solat, badat i havet (kallt) och sett SATC-filmen en gång till (lika bra igen). Och nätter med Desperate Housewives, som på den gamla spanska tiden.
Det har verkligen känts som semester, med sovmorgon och jordgubbar och allt som hör till. Jag behövde verkligen det, och miljöombytet. Det var härligt att träffa Lisa igen, och hon var en suverän guide :D Dessutom, fick jag äntligen ro att läsa igen, senast det hände var ju i Barca. Så nu är det jag och Hamilton igen ;P TACK för en väldigt bra vecka, med andra ord!

Jag måste iväg. 




    


Kommentarer
Postat av: Moa

Nu verkar du har misslyckats med stavningen... Jag vet inte hur du får Stockholm till "västkusten"?? Unbelievable in my mind...



Pussar och rockringssnurrar!

2008-07-05 @ 22:15:36
Postat av: The author

Men MoaMos, "så småningom" betyder när jag är rik och har råd att bygga etagevillan och stallet på havstomten jag köpt där då. Såklart. Men till dig kommer jag inom en snar framid!

2008-07-07 @ 11:25:43
Postat av: Moa

Aha!

Du pratar alltså ett år framåt i tiden... Då är jag med! :D

2008-07-08 @ 18:05:42
Postat av: Moa

Känns som en uppdatering vore på sin plats. I mina ögon har en hel del hänt den senaste veckan... :)

2008-07-13 @ 22:27:37
Postat av: Anonym

I know, men jag måste meddela vissa personligen först, vilket jag inte fått ändan ur än och gjort. Kommer i veckan!

2008-07-13 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0