Senaste nytt

För jag är med lägenhet! En förhoppningsvis fantastiskt fin trea på telefonplan, med balkong, klädkammare och nära till t-banan. Plus 15 minuters cykelväg till söder :D Jag har själv inte sett den än, men jag litar på Moa och den väldigt trevliga tjejen som äger den. Flyttar in den 15 augusti och planerar att bjuda ner er alla på 20-årsfest i September! Det blir kanon tror jag.

Det är exakt en vecka till jag börjar skolan också! Spännande :)  Jag hoppas det finns dusch där för nu har jag införskaffat nya springskor och tänkte börja morgonen med att springa till skolan. Börjar så sakta komma igång lite igen. Väldigt sakta, men ändock.

I övrigt älskar jag att ligga på min madrass i Borrsjön och drömma. Det har blivit alldeles för lite av det den är sommaren. Inget alls ungefär, förrän nu. Jag kommer att sakna det. Spenderade förra söndagen på Säljesta, det om något var underbart. Då känner man sig vital igen :) 

Imorgon väntar ABBA-show i/på Orhalla, sen är det bara en arbetsdag kvar innan resten av helgen spenderas med packning, Max och Melissa Horn-konsert. Hoppas på fint väder som ackompanjemang.

 På återseende!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt! :D Nu har vi båda lägenheter! Grymt!

2008-08-02 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0