Jag är påväg

Det är jag sannerligen! Mot Stockholm, om 3 veckor på dagen för att vara exakt :) Påväg mot Sara Flygare Makeupartistskola, mot delad lägenhet med Moamos i någon trevlig eller mindre trevlig förort, mot fattig studentekonomi men desto rikare liv, mot utbudets mångfald, mot storstadspuls, mot kreativitet och mot allt utom tristess och rastlöshet.

Äntligen!

Det blev ett snabbt beslut. Efter att ha funderat fram och tillbaka sen ungefär alltid blev det bestämt på en halv dag och jag är faktiskt helt nöjd med det. Jag verkar vara en sån som funderar på allt i hundra år, tänker efter före osv. men i slutändan kastar jag mig alltid in med huvudet före ändå, oftast på det minst övervägda alternativet. Snacka om slöseri med tid.

Nu önskar jag mig bara en fin trea på söder, gärna med stor balkong eller varför inte terrass,  någon som betalar hyran och ett fett kontrakt med Mikas eller nåt annat bra som gör att jag får sminka alla stora modereportage samt modevisningarna. Och helst inbjudningar till front row ;D

Det var allt för nu. Vill man träffas så hittas jag bäst på Team Sportia dagtid och framför blockets bostadsannonser resterande tid. På återseende!

Kommentarer
Postat av: mia

Gud vad roligt!!! :) GRATTIS bruden.

Enda nackdelen är väl dock att du försvinner från bandyn i byn... :(



Hoppas allt är bra med dig.

Sköt om dig.



KRAM

2008-07-14 @ 23:50:41
URL: http://miahed.blogg.se/
Postat av: mia

Jag skulle aldrig ens misstänka att du kanske ev skulle kunna bli lite avis på att jag är ute och rider i solskenet... ;P



Kram

2008-07-18 @ 00:18:15
URL: http://miahed.blogg.se/
Postat av: Moa

By the way... vart ska du bo i huvudstaden? :p

2008-07-19 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0