Jag behöver ett par gummistövlar

Winnerbäck var fantastisk!
Det var visserligen väntat, men han verkade rätt nöjd själv också faktiskt med tanke på hur rörd han var där upp på scenen. Jag såg ingenting, jag var blöt, klädd i en sopsäck och hade ont i ryggen - men vad gör det när jag tillsammans med 19000 andra fick sjunga allsång med självaste Lasse? Det gjorde ingenting då.

Det var mysigt att träffa Caroline, som vanligt. Vi spenderade söndagförmiddagen med en fika på stan innan hon tog bussen hem till viken igen. Vi måste verkligen styra upp nåt inför the great twenties i september.


       


Det är roligt att gå till skolan nu! Det är alltid jobbigt att kliva upp tidigt men då behöver man bara tänka på vad det är man ska upp till så går det bra :) Idag har vi gått igenom färglära och korrigeringar, inte helt lätt men vi blev ganska fina ändå tror jag. Man känner sig rätt klumpig och osäker än så länge men jag hoppas att det kommer med rutinen sen.

Och så till dagens pendel. Stenhamreskolan, Ni kommer väl ihåg Juliana? Spanskaläraren med vitt hår och snygga kläder? Hon som shoppade det mesta i Italien. Hon satt på pendeln hem idag. Hon var inte vithårig längre, men hon hade fortfarande halvkort hår och ett lite småsorgset uttryck runt ögonen. Jag kunde inte riktigt placera henne först men när jag hade stirrat en stund kom jag på att det kan ju inte vara någon annan än hon. Var sig ganska lik. Ända tills hon reser sig upp och har en gravidmage som sticker rakt ut! Jag fick en smärre chock, om det är nån som inte passar att vara gravid var det i alla fall hon. Fel. Dessutom hade hon helsvarta kläder. I övrigt har jag inte träffat några kändisar.

Jag har lagt undan ett par gummistövlar på Din Sko som jag ska hämta imorgon. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0