Tillbaka i livet

Som kanske har framgått fanns det ingen givmild granne som jag kunde snatta internet av :P  Men nu är Moa här och jag kan få ta del av verkligheten igen :) Annars har jag samlat intensivt på gratistidningar de senaste två veckorna sen jag insett att man känner sig ganska avskärmad utan tv, internet och med bara en fungerande radiokanal. Så, det här har jag gjort sen sist;

 - Umgåtts med Max i en hel underbar vecka :) Vi har roat oss med under-bältet-stand-up med Magnus Betnér och fotbollsupplopp på Råsunda, blandat med mysiga hemmakvällar. Helst skulle han få vara här jämt, för min del.
- Varit på anställningsintervju på Body Shop och hoppashoppashoppas att jag får det, verkligen!
- Fått ett praktikjobb genom skolan, ska sminka besökarna på Fredrik Lindströms show på Cirkus, det blir spännande :)
- Fikat i flera timmar med Linnea som äntligen flyttat ner
- Träffat på Peter Carlsson, min ex-chef från Barcelona. Sist jag träffade honom sa jag ungefär: "Får jag inte ledigt säger jag upp mig!" Som ni vet så jobbade jag inte där mer sen.
- Kollat på amerikansk fotboll på zinkens och redan börjat sakna bandyn som jag inte ska spela i vinter

Det är ungefär vad som har hänt. Nästa vecka väntar MakeupStores stora höstvisning, om det finns biljetter kvar vill säga. På återseende aningen oftare framöver!


Kommentarer
Postat av: HG

Body Shop? BODY SHOP? B to the O to the D to the Y S to the H to the O to the P ?



Är du helt från vettet kvinna? Hur kommer det sig att jag får reda på detta genom en blogg?



VA?

2008-08-27 @ 22:52:47
URL: http://shmerb.blogg.se/
Postat av: lovisa

Åh, det låter som att du har hamnat rätt vännen min! hör av mig nåt mer nån dag, jag vill veta allt! Saknar dig! kram

2008-08-28 @ 11:58:31
URL: http://lovisaha.blogspot.com/
Postat av: HG

Jäklar i min låda. Mjukspamma är bara förnamnet när det kommer till dig. Men det gör inget, om du blir anställd på Body Shop. Då måste du fixa in mig sen också. LOVA?



Call (on) me!

2008-08-28 @ 23:08:53
URL: http://shmerb.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åhh, hittade din blogg också. Nu ska jag verkligen hålla koll på dig och vad du har för dig. Går du i skolan nu eller jobbar du bara -vart du nu än är? :)



Jag ska söka nytt jobb till januari och borde söka redan nu, mitt lilla problem är bara att jag har ingen aning om vad jag vill jobba med och vad man kan tjäna lite kosing på.



Har du något förslag? :)

Kram Rebecca

2008-08-29 @ 09:30:33
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0