Sotning

...är det vi har jobbat med de två senaste dagarna. Inte lätt! Men ack så nödvändigt, ganska klassiskt.

Det är fortfarande roligt, klassen är bra, lärarna är bra. Jag är inte ens godissugen längre! Det är ett definitivt tecken på att jag inte lider av uttråkning eller tristess längre.

Ska snart dra mig tillbaka till bussen som ska ta mig till nya lägenheten, kommer nog bli rätt ensamt två veckor framöver utan Moa, utan tv och möjligen också utan internet. Hoppas dock att det finns någon nära granne som kan bidra med det ett tag :P Ska bara kolla på lite OS i Vickes tomma lägenhet innan jag blir tv-lös.

Det var allt jag hade att säga faktiskt, hoppas det blir en fin helg med lite shopping och kanske utomhusbio om vädret tillåter.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Moa

Tänk på mig som haft det ensamt utan dig i nästan 2 månader va?!

2008-08-15 @ 22:43:54
Postat av: helena

Roligt att höra att du har det bra, utbildningen verkar uppfylla dina förväntningar, skoj :) säg bara till om du behöver nån att öva på- jag ställer upp direkt :):) roligt det där med juliana förresten, jag fick då för mig att hon ogillade barn skarpt :b med hennes eget/egna kanske det blir bättre dock, haha. Ha det så bra så länge vännen! puss o kram

2008-08-18 @ 16:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0