080808

Det är Stockholmarnas (aka 08-ornas) dag idag. Jag firar inte.
Hade det inte regnat hade jag kanske kollat på gratiskonsert med Kleerup, men jag har ingen lust att stå ute och vara genomblöt från topp till tå, igen. Det har varit nog av det de senaste dagarna. Dessutom spar jag mig till Winnerbävk imorgon, även om SMHI lovat uppehåll ochk eventuellt också lite sol som kikar fram :)

Jag är redan nöjd med skolan! Idag har vi haft genomgång av hud och färgning av bryn och fransar. Själv fick jag vara blickfånget för hur ett par ögonbryn skulle se ut, haha. Tur att man är "bra" på något. Hursomhelst fick vi färga och plocka på varandra så ser ni någon tjej med extremt snygga ögonbryn så går hon förmodligen på Sara Flygare ;P På måndag börjar vi på allvar med genomgång av färglära och korrigeringar. Jag längtar! Skulle gladeligen gå 5 extra timmar om dagen :) Har fått produkterna också, var mindre än jag förväntat mig men det är väl inte det viktigaste ändå antar jag. Roligt med dom vi har iaf :)

Skrev på kontraktet och fick nyckel till lägenheten igår, den såg trevlig ut med väldigt utpräglat 50-talstema :) Det går fint att bo hos Vicke och Patrik men ska ändå bli skönt att ha något eget. Flyttar på fredag och har lägenheten för mig själv två veckor framåt, så kom och hälsa på!

Winnerbäck imorgon alltså, dags att börja peppa!

Kommentarer
Postat av: vickeluringen

Det finns två ögonbryn hemma på gräddhyllan som behöver plockas o fixas, välkommen hem! :)

2008-08-08 @ 22:21:53
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/
Postat av: mia

Härligt att du redan trvis så bra där nere. Dock tänker jag hålla mig på långt avstånd om du kommer hit och hälsar på. Du vet min anti makeup människa kommer nog inte komma överens med din makeup artist när du väl har hittat all inspiration där nere. Tacka vet jag skitiga naglar och stallet... ;P

Ha det underbart och ta vara på tiden!!!



KRAM

2008-08-09 @ 02:09:45
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0