På flygande fot

Moa har fel och jag har rätt.
Det finns ju naturligtvis förklaringar till att jag inte skrivit i bloggen på några dagar, och det stavas jobb och out of town. Out of town means ingen dator, ingen dator means ingen blogg. Sådeså.

Efter jobbet i lördags drog vi direkt till Sandviken på 20+20+20-årskalas för the three T's, Thomas, Thomas och Tobbe. Där bjöds det på snacks, spice girls och nakenshower samt en viss dramatik. Men det var trevligt och framförallt mysigt att besöka Brednäsgatan igen! Söndagen ägnade vi på Kungsberget i vårsolen och mindes en dag för länge sen i Vemdalen när skidorna och Caroline gick skilda vägar, vilket är åtgärdad numer. Konklusionen av helgen är att vi behöver ses oftare. Verkligen!

Fortsatte mot Falun och myste runt där i några dagar, var på lager 157, mekade ofrivilligt med bilen, spelade fotboll och annat viktigt :)

Dejtade Olsojäntan idag som var hemma på besök, KB & Tildebarnet back in Bollnäs liksom. Kollade på IB2ornas utställning, hälsade på lärarna, kopierade betyg och blev bjuden på mat av favoritmattanterna som alltid är lika pratglada.
Nostalgi var ordet.

Om jag fick bestämma skulle jag låsa fast tildebarnet i mitt kök. Och Lovisa kommer hem på måndag, måste vi planera Frankrikebesök :)

Nu väntar jobb två kvällar i rad och innebandyutmaning mot Alftas innebandydamer imorgon, så räkna inte med mig på nån dag eller två!

Kommentarer
Postat av: Towe

No! Lås inte fast Tilde, det är ingen som städar här :)

2008-04-05 @ 13:39:53
Postat av: Anonym

haha, vet du, det är det ingen som gör här heller!

2008-04-05 @ 18:21:13
Postat av: Moa

Hej gumman! Jag fjantar mig bara för att du ska skriva ofta
det vet du va?
Fredagkväll, hos dig, I'll be there! :)
Saknar dig!

2008-04-07 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0