Effektivitet är mitt andra namn

Så brukar det ju sägas förr i tiden och igår visade jag mig själv att takterna sitter i. Började morgonen med en otroligt viktig strumputbildning, ni anar inte hur mycket forskning och tekniska finesser som gör en bra strumpa! Väldigt fascinerande. Efter ytterligare ett antal astmaanfall nere i kaosförråden fick jag flytta upp i ljuset igen och skruva hyllor med en sladdlös skruvdragare, joråmensåatt. Coolt som fan, som vi brukar säga. Efter det rymde jag (innan chefen hann ändra min sluttid) för att träffa fransyskan som är hemma på påsklov, och det var hemskt trevligt :) Vi pratade om dittan och dattan i ett antal timmar innan jag begav mig till Stark för dubbla träningspass. Dessutom kom jag ihåg att fylla på pellets innan jag somnade gott. Som sagt, effektivitet var namnet!

Idag har det varit värre med den biten, men vad kan man egentligen förvänta sig när man vaknar upp till en dag med två decimeter nyfallen snö? Värdelöst. Så idag har jag strosat runt på jobbet, upptäckt att pengarna på kortet är totalslut och varit i ogjort ärende till Utvecklingscentrum. Och pratat i telefonen i några timmar. Det var den dagen.
 
På fredag kommer systeryster hem och hälsar på, och så blir det middag med Moa, Vickan och Lovisa, mysigt :) Lördag är det middag & fest i byn som väntar, äntligen lite glam i vardagen ;P

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lillen

Om effektiv är ditt andra namn, var är då uppdateringen? :P Imorrn ses vi :D

2008-04-17 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0