Win-Win situation

GIF Sundsvall till Allsvenskan nästa år, tjaaalalalalala :D Här sitter jag fortfarande nyvaken sen 8 timmar tillbaka och skrattar i min ensamhet med liveuppdateringar åt höger och vänster, det är livat på hemmafronten!
Alltså, efter en del hackande med internet fungerade livescoren och från 2-0 står det plötsligt 2-4, två mål av Tobbe och allsvenskt avancemang! Jag tog ett glädjevarv i den avlånga lägenheten och har haft ett leende på läpparna sen dess :)

Och Tjejerna, dom sköter sitt där hemma! Tur för er det, jag klev nämligen upp efter 4 timmars sömn för att följa er på liveuppdateringen :) Vad härligt det är, jag vill också! Fick springa ut i nattsärken i pausen och tömma bankkontot för att kunna ringa Irene och få lite riktig uppdatering också dock.
Tagga och lura skjortan av karlarna i aik, det kan dom gott ha! Det är ju fjolligt med hemvändare, inte sant? Kappan efter vinden är inget vi tror på. Följ dom här; http://www.bandybyn.se/wwc/layout/news.asp

Var påväg till salsaklubb med Katy efter jobbet (+ 2 timmars obetald övertid) igår, var faktiskt halvt igenom ingången innan det blev ändrade planer på grund av 5 bangande svenska vänner. Pinsamt. Själv börjar jag ju bli van vid dygnsrytmen och är som piggast vid 3tiden på nätterna :P Men ett besök måste det bli innan jag åker härifrån i alla fall så det får stå kvar på Att Göra-listan. Men nu är det 3 dagar ledigt och jag ääälskar det! Humöret är farligt beroende av schemat, med andra ord har jag gått från deprimerad till övertaggad under natten :)
Och, som för att göra det hela lite bättre är det besök på Camp Nou och La Liga som gäller imorgon! Fotboll, check! Gud så härligt. Hoppas på bättre tur med vädret än under gårdagen dock, när det regnar i det här landet så regnar det. På riktigt. Inget duggande här inte, allt eller inget liksom. Men solen skiner ju trots allt för det mesta trots att hösten anlänt med temperaturer runt 15 och vinterjackorna framplockade ;P Undrar just hur det ska gå att komma hem till frosten.

Ikväll, hemmamys (helt otippat) med vänner, pitabröd, ullsockor och liveuppdatering på ovan nämnd adress :)
Håll ställningarna där hemma, jag räknar till 5 arbetsdagar och 25 dagar till hemfärd!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du gumman..inte är det svårt att lista ut vad du brinner mest för i alla fall, så här glatt har du inte skrivit sen du for!!!!
Puss och Kram

2007-10-29 @ 17:00:32
Postat av: Pappa

Nu blir jag allt lite avis. Hoppas du hade en bra dag på Camp Nou. Dettta vill jag oxå uppleva.
Förvisso fick vi en höjdareftermiddag med
TV-sändning Sundsvall-Ljungskile på Kick-Off.
Det resultatet är förvisso viktigare än det du fick se på Camp Nou. Det blir årskort på Norrporten Arena 2008. BTW. GIF-spelarna åker till Barcelona som belöning för avancemanget till helgen.
"Fjolligt med hemvändare" ?? Börjar du gruva dig för Juldagsutmaningen eller?

2007-10-30 @ 21:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0