The end of an era

Eller nåt. Inte riktigt så drastiskt dock =)
Men, det är ju min sista dag. Och jag har varit en värdelös bloggare, igen. Jag som skulle ta mej i kragen var det sagt, vet inte vad som hänt med självdisciplinen :P Har inte den minsta inspiration att skriva heller i och för sig, har ägnat tiden åt andra saker istället. Men ett sista inlägg härifrån är ju ett måste.
Tiden har ägnats åt slappning, turism och shoppingassistans till Lisa. Det näst bästa efter att shoppa själv är ju att göra av med andras pengar ;) Dessutom har jag ju under tiden här gått från att vara spinningoskuld till att bli spinningfantast. Gud så raffigt. Men det är faktiskt kul. Således hade vi ett avskedsbesök på DiR med massa träning, bubbel och bastu. MMM. Kommer sakna.

Mamma, Vicke och Patrik anlände i söndags och sen dess har vi insupit staden, umgåtts och druckit kaffe på Starbucks =)  Ikväll väntar avskedsmiddag med alla tjejerna på vår favoritbuffé, japanska sushirestaurangen. Sist vi varit där kom vi överens om att aldrig gå dit igen, med tanke på hur snuskigt mätta alla var. Då var det riktig spystatus.

Så oturligt att jag nog måste gå dit nu, hinner nog inte skriva mer. Är inte helt på det klara med hur det känns att åka härifrån så därför säger jag inget om det, än. Jag får väl uppdatera med mer anekdoter och foton från hemmaplan sen. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Jacke

Du har ju verkligen gjort något bra som åkte iväg till Barcelona och testade på ett nytt levnadssätt, men nu är det nog dags att komma hem! :)
Du kan ju alltid åka tillbaka, så får nog tänkas. Och får ju även alltid komma och hälsa på på IB.

2007-11-20 @ 21:04:19
URL: http://jonssonjakob.blogg.se
Postat av: Vickiluuring*

Ooh, du längtas efter nu, verkligen. Du är hjärtligt välkommen hem R :)

2007-11-21 @ 10:15:45
Postat av: Lillan

UPPDATERA ;p

2008-02-26 @ 15:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0