Jobbvardag

3 dagar har det gått och det känns redan som vardag. Nästan i alla fall. Första "riktiga" dagen idag, summasummarum är det roligare än jag föreställt mig men inte kan jag påstå att det är mitt drömyrke, nej.
Hursomhelst är det en härlig samling folk som jobbar där, unga men inte yngst, för det är vi :) Dom röker dessutom som borstbindare allihop, och bedriver inbördes försäljning/utbyte av diverse ätbara saker. Vi kommer hem runt halv 11 på kvällarna och börjar väl mer eller mindre falla in spanjorernas udda vana att äta middag runt samma tid. Hua, men man ska ju ta seden dit man kommer sägs det.

Är alldeles för trött för att leverera nåt vettigt nu egentligen, men saker och ting går för det mesta som dom ska, kollar in ännu en lägenhet imorgon, längtar till helgen = solen & havet, matförpackningarna har en storlek anpassad till spädbarn vilket innebär att vi storätande svenskar får köpa 4 gånger mer än alla andra, och pengarna rinner iväg fortare än kvickt. För övrigt finns det en surfaffär alldeles för nära lägenheten som jag & A-K hade gjort bäst i att inte gå in i. Å andra sidan har jag gjort ett av de bästa köpen någonsin i och med mina nya flipflops. Jag skulle vilja skylla det behovet på min packningshjälp, så mamma, säg ingenting, orsaken till köpen var dåliga sko-råd, sådeså.

Sängen kallar, imorgon väntar alltså lägenhetsbesök, bankbesök för spanskt konto och jobb. Havet är underbart om jag inte redan sagt det.
So long, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Okej..okej..jag ska inte säga något! En liten fråga bara! Hur många gånger har du använt pumpsen...?
Puss

2007-07-15 @ 13:17:43
Postat av: Mamma


Okej..okej..jag ska inte säga något! En liten fråga bara! Hur många gånger har du använt pumpsen...?
Puss

2007-07-15 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0