Bilder

Kom på att det kanske är dags att ladda upp dom första bilderna också (:
Coolast i StanTrängselskatt nästa på Barcelonas stränderFart och fläkt på La RamblasBosatta i tunnelbananSoldoft och saltstänkHamnenHungern har ingen lagUtmattade i väntan på N.I.E-nummerProjekt TelefonkortStorstad = StarbucksVår länk till verkligheten - BaywatchMitch dubbad till spanskaFörsta, andra och tredje middagen i lägenheten - pasta och pesto
Håll till godo så länge...Och kom ihåg att man kan lämna kommentarer även i min blogg!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad kul med bilder, det har jag längtat efter!!!
Ni är fortfarande lik er, har varit lite orolig pga era nya spanska matrutiner.
Puss

2007-07-14 @ 14:38:50
Postat av: Moa

men ja.. Barca ser ju .. jobbigt... ut.
det regnar här, hela tiden dessutom.
:p

2007-07-15 @ 15:06:40
Postat av: Moa

men ja.. Barca ser ju .. jobbigt... ut.
det regnar här, hela tiden dessutom.
:p

2007-07-15 @ 15:06:51
Postat av: Ballesteros

Jag tror barca har stulit all vår sol:)

2007-07-18 @ 23:01:35
Postat av: Lovisa

Härliga bilder. Barca ser ut att vara lika härligt som valigt! Låter som att ni har det bra!, härligt! Sköt om dig sötbecca! Kramar

2007-07-19 @ 11:31:21
Postat av: Eva

Åh vad härligt det ser ut! Jag blir så sugen på att komma till er, får jag det?
Saknar dig gumman.

2007-07-28 @ 20:42:54
URL: http://eva.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0